יום רביעי, 3 באוגוסט 2011

מין אוראלי עם אוקראיניות

רומניות מציצות חינם הפכתי בבת אחת נשמהאני עייף מת לצחוק כל עצוב ודמעות של אושרמלאגריי כאן? אל תלכו אני אוהב אותךאוהב אותך אני אוהב את הרוך שלך שקט מנוחה טובה העינייםגבולות שלהם אתה שומע אותי? אניהימים האחרונים שלךהיו קמח לא רוצה לראות כל אחד עם מי לדבר מולי כל הזמן סרגיי עיניים נפלאות שפתיו המתוק שלו הריח של העור שלו האוזניים צילצלו יקר לייור יור יור אה דייט הכרויות אה אה אהאני מתחמם רק מקווה שבשנה הבאה אני אראה אוצר שלי אבל איך לחיות שנה שלמה בלעדיך סרג יקירתי גריי התוכניות שלי לבואלשנה הבאה לא מתגשמיםאמי חלתה ברצינות את הקיץ שלהיא דייט ראשון נעלמה זו היתה מכה קשה בשבילי אני הרבה זמן בקושי רב מתוךהעמוק ביותר הגיעו אהבה בוגרת על הבחור שש שנים של קשה בעייתית שמח אבל נפרדנו עוד מכה קשה מאוד לגורל עזב את האדמה מתחת לרגליהם אני לא יודע איך או למה לחיות לא ישנתי לא לאכול לא יכול לעבוד לעתים קרובות יותר המחשבה מגיע אל קיצו בעת ובעונה אחת עם כל מה שהם נשטפים של התאבדות אחרי והפכה אובססיבית ולדכא והכי חשובשימור עצמי אינסטינקט וכאשר יום אחד עומדת על הרציף של המחתרת הרגשתי כי לא ידוע בדיוק כמה כוח דוחף אותי בחזרה על המסלול לעבר דייטבר הכרויות הרכבת הנכון הבנתי כי אחד עם כל מה שאני לא יכול לעשות את זה ביקשתי את עזרת המומחים במרפאה הנוירולוגית כמובן לא יכולתי לספר לרופאים שכל מה שקורה ליתוצאה של אהבה אומלל הבחור סיניות מציצות שיקרתי הוא אמר שהוא השאיר לי חברהבמשך כמה חודשים לקחתי תרופות נגד דיכאון ולאט לאט התחלתי לזחול מתוך החצי השני אתר הכרויות