יום רביעי, 3 באוגוסט 2011

סקס אוראלי עם טורקיות

סרטי סקס אוראלי עם ברזילאיות אנחנו באים ואין בליינד דייט אתה מכיר אותי היא תהיה מאושרת ולהפעיל עדייןהייתי הוא הבטיחכן כן אני מאמין שאתה כל יהיה בסדר גם אני אנסה אמרישבו בשקט במשך שעה דיבר על ולא כמו תמיד משכהנתתי כסף ושלח משם ואמר כי חברים יבואו לא להתבלבלבשאר השבוע שלהםפתאום שאל אם זהאין להתפלא על כך הגיב ואמררק אכפת אפילו יותר מופתעהתקשרות טימור ואת אי שם חצי שעה הגיע אלי טימור ושלושת אחיו עם החבילה ופרחיםשניםשנים בליינד דייט מאזהושיב אותם במטבח הם קיבלו ארוחה שימש הלך דחף בעדינות אמה אומרים כי יש לנו אורחים הם שואלים המארחת לברך לבדר ולתת חיוךעלה אמר להוביל את עצמם על מנת ויהיה כאן הלכתיחמש או עשר דקות היה הבית של אמא כיאה בליינד דייט הכרויות פילגש אבל האיפור ללבוש מעט זנב יפה התאספומופתע יושב ליד שולחן זרים אפילו עםאלה האחים שלי אמר טימור והגישו כל אחד עם השניוזה לך הוא נתןאמא שלי הביתה כי היה ללכת לשום מקום היא אמרה בביישנות עםאליכם אנחנו פשוט אמר לאמא שליהבין מיד כי קווקזיות מציצות חינם ממנו רוצים התעקשטימור לא מרגיש רע עם זה בחשבון אני לא כמו לחתוך כן אנחנו לא מכריחים אותך לשבת איתנו ולשתות לשבת יין ישמח אותנו עם היופי שלהם ריככו טימור עכשיו פשוט לשים את הפרחים באגרטל ענה ברצינותישב איתנו היינו אחים התלוצץ על טימור אשר התחרו גי דייט הכרויות רוצה לדבר עם אמה לא יכלה ולכן הם לא יודעיםייןרגוע בהדרגה וכל התעודד אפילו אמא שלי התחילה לפלרטט קצת מול גבריםמישהו מתחת לשולחן הניח את ידו על רגלה לאחורבמהירות קם בשקט הסתובבה ויצאה של טימור קפץ מיד תפס אותה מאחור ידו האחת לקחת חבורה של